Sunday 7 December 2014

Set Vitamin Cinta Shaklee

Assalamualaikum...

Entry sebelum ni saya janji kan nak share pasal vitamin CINTA shaklee.
Haa ni dia set vitamin cinta Vitamin E & Alfafa. Nak add on zinc complex untuk suami pun boleh.






Vitamin E memainkan peranan yang penting untuk kesihatan seksual lelaki dan perempuan, kerana ia boleh menghasilkan hormon seks. Sudah jadi lumrah Allah S.W.T jadikan manusia berpasangan, supaya bersama-sama mengecapi kenikmatan kebahagian dan keharmonian dalam hidup berpasangan


Hangatkan kembali kemesraan anda bersama pasangan dengan Set Vitamin Cinta Shaklee. Pasti kehangatan rasa cinta yang disemai sewaktu awal perkahwinan dapat dikecapi semula. 


Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual lelaki:

  • ·        Lebih tenaga (seksual)
  • ·        Ereksi yang lebih lama
  • ·        Lebih mudah terangsang
  • ·        Libido yang lebih kuat
  • ·        Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat


Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual wanita:

  • ·        Lebih tenaga (seksual)
  • ·        Lebih mudah terangsang
  • ·        Libido yang lebih kuat
  • ·        Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.





  Bagaimana setiap vitamin ini berfungsi?

 Vitamin E - Vitamin E terlibat secara langsung dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan iaitu androgen, estrogen dan progesterone.Ia memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum. Vitamin E membantu pasangan yang mempunyai masalah dingin terhadap hubungan intim kerana vitamin E boleh meningkatkan 'sexual desire' dan menikmati hubungan cinta dengan lebih baik.Vitamin E juga meningkatkan LIBIDO dan meningkatkan pengaliran darah ke organ seks lelaki dan perempuan. Vitamin E juga membantu meningkatkan tahap testosteron dalam badan anda. Tanpa testosteron yang cukup dalam badan anda, stamina seksual anda dan keinginan seksual boleh berkurangan.


Alfalfa - Alfalfa pula bertindak lebih hebat dari kacip fatimah. ianya memberi kuasa grip yang boleh membantu pasangan suami isteri menikmati hubungan cinta dengan lebih mengasyikkan. Alfalfa membantu isteri yang mengalami masalah kering ketika bersama, merawat masalah keputihan dan miss V berbau yang pastinya boleh mengganggu keselesaan ketika bersama.





 Ingin bantuan untuk mendapatkan Set Vitamin Cinta Shaklee Untuk Hangatkan Hubungan Intim Suami Isteri, hubungi saya 


Your Shaklee Independent Distributor;
 Hazirah Hassaim (ID 1097397) 
Tel/SMS/WhatsApp : 014-3845174 
FB www.facebook.com/hazirah hassaim













No comments:

Post a Comment